Любими (0) 0 Любими

Списъкът ви с любими е празен!

Благодарим ви! Вашите предпочитания са добавени към магазин!

КВАЛИФИКАЦИИ – АКЦЕНТИ
© Getty Images

Един лидер. Един екип. Една визия.

Бизнес Живот

Мелъди Накхле, новият Управителен директор за Европа и Южна Африка, и нейният ръководен екип разговарят на тема растеж, стратегия и бъдеще, разкривайки своя план за Amway…

Харизматична, всеотдайна и визионерска личност - това са само три начина да опишем Мелъди Накхле, която пое ролята на новия Управителен директор за Европа и Южна Африка в началото на 2020 г. Мелъди не е непознато лице в Amway - прекарала е над десет години на най-различни позиции в компанията и е специалист в изграждането на силни брандове, преодоляване на предизвикателства и стимулиране на устойчиви бизнес решения.

Един лидер с визия

В отговор на въпроса какво я вдъхновява, Мелъди посочва потенциала на Amway и ангажимента на компанията да помага на хората да живеят по-добър и по-здравословен живот. Ангажимент, който тя се вълнува да реализира чрез осигуряване на възможности за лидерство на СБА, подпомагане на новите СБА по пътя към успеха, привличане и задържане на клиенти с водещи в бранша продукти, както и осигурявайки на СБА свободата да ги ангажира в общности, обединени около обща страст.

Използвайки това като основа, Мелъди възнамерява да реализира визията А70, за която тя вярва, че е правилната посока за бъдещето.

"Ние вече разполагаме с това, което е нужно"

По отношение на осъществяване на визията А70 Мелъди подчертава, че всички елементи, които са необходими на СБА да развиват печеливши, устойчиви бизнеси, вече съществуват на европейските и южноафриканските пазари. С оглед на това, тя е изключително фокусирана върху това да улеснява СБА в ангажирането и задържането на общност от клиенти, като помага на СБА да изграждат своите онлайн и офлайн общности. Една стратегия, която ще бъде подкрепена от дигитални инструменти, опростено пазаруване, завладяващи продукти и бизнес информация, както и непрекъснато партньорство със СБА.

"Нашата страст - това, което ни задвижва - е успехът на СБА. Ние искаме СБА да бъдат печеливши; искаме да имат стабилен, устойчив бизнес; искаме това да е бизнес, който поддържа хората в нужда и вдъхновява тях и техния живот", споделя тя.

За да реализира тази цел Мелъди е привлякла двама експерти от редиците на Amway - Рубен Фамилиа и Имран Заман - да се присъединят към нея в ръководния екип. Рубен, който е приел ролята на Генерален директор Продажби за Европа и Южна Африка, е прекарал последните 18 години реализирайки оперативна ефективност и оптимизирайки производителността за Amway. А Имран, новият Генерален директор Дигитални въпроси и Маркетинг за Европа и Южна Африка, е започнал работа в Amway през 1998 г. и е ръководил ключови маркетингови и дигитални стратегии в областта на трансформацията на брандове и продукти, както и дигиталната трансформация като цяло. Заедно те формират внушителна сила, фокусирана върху извеждането на невероятния потенциал на Amway в челните редици за Европа и Южна Африка.

От визия към реалност

В следващия етап Мелъди и ръководният екип ще изпълнят своята стратегия, засилвайки ангажимента си да подкрепят СБА по всяка стъпка от бизнес пътешествието. Подходът, който ще бъде осъществен в тясно сътрудничество със СБА, ще включва въвеждането на по-съдържателни възможности за възнаграждения, нови продукти, мощни инструменти за изграждане на бизнес и модерно пазаруване. Три цели по-конкретно са очертаните акценти за тази година:


1. Осъществяване на Core Plus+

“Core Plus+ представлява голям приоритет в момента и връща фокуса върху рентабилността и клиента, както и необходимостта да има баланс между бизнес широчина и дълбочина, за да могат СБА да имат по-здравословни бизнеси и по-високи темпове на преквалификация с всяка следваща година,” обяснява Рубен. "Това е една изключително всеобхватна програма, която олицетворява всичко, което сме научили - най-доброто от най-доброто - от всички стимули за растеж по света. Така че няма значение на какъв етап от пътешествието си сте - Core Plus+ ще ви подкрепи."

Ключов момент от този подход включва подпомагането на СБА - както нови, така и опитни - да станат по-фокусирани върху клиента и да управляват по-добре клиентския опит и взаимоотношенията си, за да създават по-печеливши и устойчиви бизнеси.


2. Дигитална трансформация

"Дигиталната сфера ще бъде решаващ фактор, който ще гарантира, че СБА остават успешни - не само днес, но и за в бъдеще. Има някои стандартни области - като например възможността за пазаруване, за подбор, за обучение, за учене и управление на бизнеса на съответния човек, на групата му, и ръководене на този бизнес - върху които се фокусираме", споделя Имран.

Един начин, по който това ще се реализира, е чрез нов модерен уебсайт, който ще позволява както на СБА, така и на техните клиенти да получават съдържателен и иновативен опит с продуктите, същевременно предоставяйки всеобхватна гама бизнес инструменти за СБА.


3. Насърчаване на културата на Amway

"Нашите основатели Рич и Джей са отличен пример за начин на мислене, ориентиран към растежа и нашите СБА лидери вече прилагат това в своите бизнеси. Те непрекъснато адаптират своя стил към това как градят бизнеса си, как работят и се усъвършенстват, за да обслужват нуждите, които имат", споделя Мелъди.

"Ние в Amway определено също искаме да продължим да се движим напред в тази посока и да фокусираме тази нагласа за растеж, като съдействаме на нашите СБА лидери и нови СБА по отношение на най-различни инструменти, събития и възможности. Искаме да им дадем свободата и увереността да продължат да помагат на хората да водят по-здравословен, по-пълноценен живот. Партньорството е решаващо в целия този процес и ние планираме още много инициативи, посветени на ангажирането на СБА, за да помогнем на нашите лидери и нови СБА да станат по-силни."

Водим по време на криза

Когато кризата с COVID-19 удари света, здравето и безопасността незабавно станаха топ приоритет. И макар Мелъди да съжалява, че не може да се среща със СБА както бе планирано първоначално, тя вярва, че персоналът на Amway и СБА са станали по-близки по време на кризата, а портфолиото още по-силно. "Нашите продукти и решения в своята същност са посветени на благосъстоянието и осигуряването на възможност на хората да живеят по-безопасен, по-добър и по-здравословен живот", казва тя. "Това е нещо, което стана видно през цялата настояща криза - и не е нещо, което очакваме да се промени."

Кризата също така ускори някои планове в дигиталната сфера и предложи на Мелъди и ръководния екип възможност да подпомагат СБА и по други начини. "Ускорихме дигиталните капацитети, за да дадем възможност на СБА да общуват, да се ангажират и работят дистанционно посредством използването на различни платформи", споделя Имран, "и предоставихме полезна информация за това как да се грижите за себе си и любимите си хора по отношение на благосъстоянието и имунната система."

Сега, когато всеки се приспособява все повече към новото "нормално", бъдещето изглежда по-хубаво от всякога. "Когато видите предприемаческия дух на нашите СБА и енергията, която могат да постигнат с подходящата подкрепа от компанията”, продължава Рубен, “наистина нищо не може да ни спре."

А какво можем да кажем за формата на предстоящите неща?

"Абсолютно съм уверена, че с ръководния екип ангажиментът, който имаме от страна на нашите служители и партньорството, което имаме с нашите СБА лидери, ще станат още по-силни от всякога", споделя Мелъди. "Аз съм невероятен оптимист за нашето бъдеще."

Свързано съдържание

© iStockphoto

Как да правим подбор и прием на нови СБА дистанционно

Бизнес Живот

Още
© Stocksy

Дигитални бизнес инструменти 101

Бизнес Живот

Още

Ние използваме бисквитки, за да получите най-добро качество при ползването на нашия уебсайт. Бисквитките са файлове, които се съхраняват във вашия браузър, и се използват от повечето уебсайтове за улесняване на персонализирането на вашето сърфиране в мрежата.

Ако продължите да използвате нашия уебсайт без да промените настройките, вие изразявате съгласие с използването на бисквитки от наша страна.

Приемам