Количка за пазаруване (0) 0 Количка за пазаруване

Няма продукти в количката.

Благодарим ви! Вашите предпочитания са добавени към магазин!

Преминете към магазина
КВАЛИФИКАЦИИ – АКЦЕНТИ
© Getty Images

Съвети и инструменти за продажба на eSpring

Бизнес Живот

Вие обожавате системата eSpring, но не сте сигурни как да предадете страстта си на вашите клиенти? Ние сме тук, за да ви помогнем!

Да започнем с най-важното - трябва добре да знаете основното. Преди да се впуснете по-задълбочено в технически детайли или пък да започнете да използвате дигитални инструменти, като например новия калкулатор на икономии на eSpring (повече за това по-късно), има три ключови неща, които винаги трябва да правите, когато започвате разговор с вашите клиенти.

1. Идентифицирайте нуждите на вашите клиенти

Независимо колко може да сте нетърпеливи да изброите всички предимства на eSpring (а те са много ), първата стъпка от всяка консултация трябва да включва изслушване на всичко, което клиентът има да каже, за да можете да идентифицирате неговите нужди. Разбирайки добре основните му желания и проблеми, вие сте в много по-добра позиция да поддържате клиента ангажиран със съответната информация и правилното продуктово решение.

Как можете да направите това най-добре? Като задавате въпроси и слушате внимателно. Въпросите с отворен край започват с думите "какво", "как” и "защо". Това ще ви помогне да получите по-подробни отговори, отколкото просто "да” или "не". Обръщайте специално внимание на всичко, което ви казва клиентът. Накарайте го да се чувства ценен.

2. Изградете лична връзка

Следващата стъпка е да изградите лична връзка с вашия клиент. Нуждите на клиента същите или подобни ли са на вашите причини да закупите система eSpring? Споделете вашата лична история с него!

3. Разяснете предимствата

А сега е време да разясните предимствата на системата eSpring по начин, който адресира нуждите на вашия клиент. Защо да се фокусирате върху предимствата? Това показва с какво един продукт на Amway е различен или уникален, създава доверие в продукта и ясно представя решение, което удовлетворява нуждите на клиента.

© iStockphoto

Консултационна практика: отговаряне на нуждите със съответстващи на тях предимства

Готови ли сте да се срещнете с клиент? Ето някои примери за това как можете да отговорите на неговите ключови проблеми с предимствата на eSpring по време на разговора:

Проблем: “Не харесваме чешмяната вода заради качеството на водата.”
Предимство на eSpring: Отстранява вредното. Системата е ефективна срещу 160 замърсителя и унищожава 99,99% от болестотворните бактерии и вируси във водата, както и кисти*, плесени и мухъл, които могат да бъдат открити в питейната вода. А най-хубавото е, че оставя във водата полезното, като например всички ценни минерали и важни естествени хранителни вещества.

Проблем: “Не обичаме да пренасяме тежки бутилки с вода у дома от супермаркета.”
Предимство на eSpring: eSpring е бранд номер едно в света за домашни системи за пречистване на водата (на база на изследване на Verify Markets на глобалните продажби от 2018 г.) и е лесна за поддръжка – трябва само да сменяте филтъра веднъж годишно или след 5 000 литра (което от двете настъпи първо), с минимални усилия.

Проблем: “Ние не искаме да купуваме пластмасови бутилки - те създават твърде много отпадъци и са вредни за околната среда.”
Предимство на eSpring: eSpring минимизира отпадъците и зависимостта от пластмасови бутилки за еднократна употреба. Със своята усъвършенствана технология, системата не пилее никаква вода в редовната ежедневна употреба и освен това предотвратява разпространението на пластмасови изделия.

Проблем: “Не сме особено доволни от цените на бутилираната вода.”
Предимство на eSpring: Една от функциите на калкулатора на икономии на eSpring се състои в това, че той ви дава възможност да калкулирате икономиите на база на индивидуалната употреба на бутилирана вода. На този етап моментът е подходящ да представите инструмента и да поговорите за него.


*Ултравиолетовото премахване на кисти е предназначено за Giardia и Cryptosporidium кисти

Три съвета за използване на калкулатора на икономии на eSpring

Съвет 1: Преди да се запознаете с новия калкулатор на икономии на eSpring™, проверете следното:

  1. средната цена на кубик чешмяна вода в града или региона, където живее клиентът ви,

  2. средната цена на бутилираната вода в града или региона, където живее клиентът ви - калкулирайте за 1 литър.

Съвет 2: Забавлявайте се с калкулатора на икономии на eSpring™, като използвате инструмента да персонализирате потенциалните икономии на разходи за вашите клиенти, представяйки ги като любопитни факти. Например, ако резултатът за икономиите е 1 500 кг, сравнете го с нещо, което клиентът може да разбере - това би могло да е теглото на един автомобил!

Ето какво трябва да включите като информация за най-добри резултати:

  1. средна цена на кубик чешмяна вода

  2. средна цена на литър бутилирана вода

  3. домакинство - брой възрастни

  4. домакинство - брой и възраст на децата

  5. Препоръчителен прием на вода

На база на тези параметри калкулаторът ще ви даде приблизителна оценка на това:

  1. кога инвестицията в eSpring ще се изплати

  2. какви ще бъдат икономиите на разходи годишно

  3. количеството килограми, които човек няма да се налага да носи повече, щом спре да купува бутилирана вода

Съвет 3: За да бъдете максимално добре подготвени за всяка консултация относно eSpring, независимо какви са нуждите на клиентите ви, следете обученията от Академия Amway, специалните оферти и съобщения за eSpring.
И докато сме на темата, защо не погледнете видео поредицата за eSpring , налична в Amway Media. Тя също може да ви бъде от полза при вашите консултации.

Академия Amway ви пожелава успешни консултации!

Ние използваме бисквитки, за да получите най-добро качество при ползването на нашия уебсайт. Бисквитките са файлове, които се съхраняват във вашия браузър, и се използват от повечето уебсайтове за улесняване на персонализирането на вашето сърфиране в мрежата.

Ако продължите да използвате нашия уебсайт без да промените настройките, вие изразявате съгласие с използването на бисквитки от наша страна.

Приемам