Любими (0) 0 Любими

Списъкът ви с любими е празен!

Благодарим ви! Вашите предпочитания са добавени към магазин!

КВАЛИФИКАЦИИ – АКЦЕНТИ
© Getty Images

Обещанието на Amway

Бизнес Живот

Не сте особено сигурни дали да купувате от Amway или дали да започнете свой собствен бизнес Amway™? Разбираме ви. Обещанието на Amway може да ви помогне да получите отговор на въпросите си и да ви подкрепя по целия път.

Както се казва: “Човек струва толкова, колкото тежи думата му.” Обещанието на Amway бе създадено с цел да направи обслужването на клиенти и потребителската защита по-прости, по-лесни за разбиране и по-достъпни от всякога. Защо? Защото вие заслужавате прозрачност и доверие.

Подкрепено от шест стълба, то цели да реализира най-пълноценното обслужване на клиенти и потребителска защита, предлагани в сектора на директните продажби. Нека хвърлим поглед отблизо на това как всеки от тези шест стълба може да ви подкрепя като СБА или клиент.

1. Ниски разходи, нисък риск

Трябва ли да инвестирам много време и пари?
Amway обещава нискобюджетен и нискорисков старт на всеки за пътешествието му с Amway. Стартирането на бизнес не е никак малко постижение. Важно е да се чуствате сигурни още от самото начало. Ето защо Amway предлага нискобюджетни покупателни изисквания и минимални абонаментни цени за нови СБА (в зависимост от това къде се намирате, това може дори да е без разходи). А с огромната мрежа от СБА вие можете да намерите своето семейство Amway, с което да споделяте успехите, да търсите идеи и да празнувате.

Като клиент, когато купувате от Amway, вие можете и да сте спокойни, защото Amway предлага качествени продукти. В малко вероятния случай, че продуктът ви е незадоволителен, Amway ще се постарае да го поправи или подмени, или пък ще ви осигури възстановяване на сумата. Можете да научите повече за това по-долу.

2. 100% Гаранция за удовлетвореност

Какво се случва, ако променя решението си?
Независимо дали сте клиенти или СБА, Amway е отдадена на доброто обслужване, качество и продукти. Така че ако не получавате всичко, което сте очаквали, Amway ще работи с вас, докато не бъдете напълно удовлетворени.

Част от това представляват периодът на изчакване при покупките и щедрата към всички политика по връщанията на запаси.

3. Гаранционни програми

Какво се случва, ако получа дефектен продукт на Amway?
Amway предлага дълготрайни, качествени продукти. Въпреки това, понякога могат да възникнат непредвидени проблеми. Ако в даден продукт има проблем, налице са разнообразие от услуги, ремонт и гаранционни програми в помощ както на СБА, така и на клиентите.

В допълнение, всички продукти се предлагат с обещание за първокласна защита. И така, ако вие като СБА или клиент имате продукт, който има нужда от извънредно внимание или подмяна, гаранционната програма на Amway ще работи с вас до разрешаване на проблема.

4. Обслужване на клиенти

С кого мога да се свържа, ако имам конкретни въпроси?
Като нов собственик на бизнес, вие със сигурност ще имате въпроси и притеснения. И когато ги имате, Amway е винаги до вас, а вашият главен човек за контакт е тук, за да ви подкрепя.

Amway обещава също и първокласно обслужване за клиентите. Компанията предоставя помощ онлайн, по телефона или лице в лице. Никое притеснение не е твърде голямо или твърде малко. Amway е вашият доверен бизнес партньор и е до вас, за да подпомага вашия успех на всяка стъпка по пътя.

© Getty Images

5. Защита на данни

Поверителността на данните е важна за мен. Как Amway зачита това?
Amway следва всички местни и световни закони относно защитата и поверителността на данните. Поддържането на високи етични стандарти и почтени бизнес практики е основен ангажимент.

Вашата поверителност е приоритет на Amway. Amway цени взаимното уважение и доверие, споделяно между СБА и клиенти. Amway обещава да събира и използва вашите данни строго само по начин, който съответства на законодателството относно поверителността.

6. Правото да знаете

Искам да разбирам бизнеса правилно. Колко прозрачна е Amway?
За да процъфтявате като Собственик на бизнес Amway, вие трябва да познавате и разбирате всичко за политиката за защита на потребителите и обслужването на клиенти на Amway.

Ето защо бизнесът обещава винаги да комуникира ясно с вас като СБА и клиенти. Amway предлага лесен и прозрачен достъп до цялата информация, свързана с потребителската защита, политиките за връщане на продукти и политиките за връщане на запаси.

За да научите повече за обещанието на Amway и какво може да ви предложи Amway, кликнете тук

Свързано съдържание

Това е невероятен момент да бъдете с Amway

Растеж и награди

Още
© iStockphoto

Какво можете да направите, за да овладеете до съвършенство уменията си да продавате

Бизнес Живот

Още

Моята CorePlus+ история

Растеж и награди

Още

Ние използваме бисквитки, за да получите най-добро качество при ползването на нашия уебсайт. Бисквитките са файлове, които се съхраняват във вашия браузър, и се използват от повечето уебсайтове за улесняване на персонализирането на вашето сърфиране в мрежата.

Ако продължите да използвате нашия уебсайт без да промените настройките, вие изразявате съгласие с използването на бисквитки от наша страна.

Приемам