Любими (0) 0 Любими

Списъкът ви с любими е празен!

Благодарим ви! Вашите предпочитания са добавени към магазин!

КВАЛИФИКАЦИИ – АКЦЕНТИ
© Getty Images

От бумери към зумери: Преглед на поколенията

Хранене

Милениум, бумери, зумери, поколения X, Y, Z – всички сме чували тези термини за поколенията, но какво означават наистина? В тази статия ще ви представим общо четирите основни поколения в наши дни.

Поколението, към което принадлежите по рождение, определя повече от вашата възраст. То неизбежно оформя част от вашата идентичност. Например, поколението Милениум израства в периода между 1981 г. и 1999 г. по време на Информационната ера, което означава, че те са свикнали да получават информация бързо и удобно. Поколението X е родено в периода от 1965 г. до 1980 г. с работещи двама родители (нещо, което не е типично за предходните поколения) и затова са станали изключително находчиви и независими, тъй като често са оставали сами вкъщи.

Нека прегледаме четирите основни поколения на днешния ден: Поколение Z, Милениум, Поколение X и Бумери. Ще ви представим техните характеристики, здравословни нужди и какво търсят при хранителните добавки.

Бумери (1946–1964)


179 милиона души в Европа (22% от общото население над 25-год. възраст)*
Над 70% са използвали хранителни добавки през последните 12 месеца**

Наречени са по този начин, защото са родени в годините на повишена раждаемост след Световните войни и хората с това поколение наближават пенсионна възраст. За разлика от техните родители преди тях, повечето бумери избират да продължат да работят вместо да се отдадат на традиционното пенсиониране без заетост. Заради това бумерите имат активен начин на живот, изпълнен със семейство, приятели и работни ангажименти. Те се интересуват повече от здравословно остаряване и остават по-енергични от родителите им на тяхната възраст.

Основни предизвикателства за здравето: Предизвикателства, свързани с остаряването като високо кръвно налягане, здраве на ставите и очите и запазване на умствената бдителност. Хората от това поколение предпочитат продукти като Nutrilite™ Double X , Nutrilite™ Омега-3 Комплекс или Nutrilite™ КалМаг D Плюс .

© Getty Images

Поколение X (1965–1980)


172 милиона души в Европа (21% от общото население над 25-год. възраст)*
Над 70% са използвали хранителни добавки през последните 12 месеца**

Поколението Х често се нарича поколението на "средното дете", тъй като е притиснато между по-възрастните бумери и по-младите Милениуми. Това поколение е първото, което вижда възхода на работещите майки и затова като деца те са прекарали повече време самостоятелно в сравнение с предходните поколения. Това ги е превърнало в изключително независими и находчиви хора, които са по-склонни да вършат нещата сами, вместо да поискат помощ. Поколението Х също е поколението на модерните диети и упражнения. Те също имат предизвикателства с остаряването, поддържането на активност и “чисто” хранене (по-малко въглехидрати, мазнини и глутен).

Основни предизвикателства за здравето: Общи предизвикателства като болки в гърба и врата, умора и липса на енергия. Те предпочитат хранителни добавки, които ще ги поддържат здрави и изпълнени с енергия като Nutrilite™ Витамин B Плюс , Nutrilite™ Изцяло растителен протеин и Nutrilite™ Balance Within .

Милениали/Поколение Y (1981–1996)


172 милиона души в Европа (21% от общото население над 25-год. възраст)*
Над 80% са използвали хранителни добавки през последните 12 месеца**

Второто най-голямо по размер поколение в наши дни, Милениумите израстват с Интернет. Технически грамотни, те са едно от първите поколения, които влизат в работната сила с повече познания за технологиите спрямо техните по-възрастни колеги. Милениумите се затрудняват да установят твърд кариерен път поради комбинация от фактори - бумерите не се пенсионират и глобалната финансова криза от 2008 г. Поради тази причина много Милениумит са активни с една или две заетости плюс "странични занятия” като продаване на занаятчийски продукти, онлайн коучинг, работа на свободна практика и т.н. Когато става въпрос за пазаруване, Милениалите се интересуват най-вече от удобството и възможността да спестят. Те искат марки, които предлагат максимално удобство на най-ниска цена.

Основни предизвикателства за здравето: Свързани с общото благосъстояние и имунитет, например освобождаване на стреса, умора и изтощеност. Те имат силен фокус върху здравословния вид. В сравнение с Поколението Х и Бумерите, те активно търсят за алтернативни формати, които са ефективни, вкусни и удобни като желирани таблетки, обогатени напитки или бързо топящ се прах.

Дамите Милениум също са на възраст, когато обмислят да станат майки или вече са майки и могат да се възползват от специализирани продукти .

© Getty Images

Поколение Z (1997–2012)


138 милиона души в Европа (16% от общото население над 25-год. възраст)*
Над 78% са използвали хранителни добавки през последните 12 месеца**

Като най-младото поколение в тази статия, повечето представители на поколението Z (наричани също "зумери") точно навлизат в работната сила. Те са активни по социални и екологични въпроси. Подобно на Милениалите, Поколението Z е невероятно технически грамотно и вероятно са в състояние да ремонтират лаптоп преди да го занесат в сервиз за техника. Те са по-разнообразни в расово и етническо отношение от всяко предишно поколение и са на път да станат и най-образованите. Вместо това, Поколението Z не обича да бъде обливано с твърде много информация (т.е. “Информационни потоци”). Вместо това, те искат да знаят само най-важното.

Основни предизвикателства за здравето: Психично здраве и проблеми са съня са техните водещи приоритети. Те се интересуват за тяхното здраве и как храненето му оказва влияние. Те търсят за продукти, които имат бърз ефект и привлекателен формат, като желирани таблетки за дъвчене.


*Euromonitor International, 2020, base = Общо население в Европа на възраст над 20 год.
**Ipsos, 2020, 6 европейски държави, Турция и Австралия

Ние използваме бисквитки, за да получите най-добро качество при ползването на нашия уебсайт. Бисквитките са файлове, които се съхраняват във вашия браузър, и се използват от повечето уебсайтове за улесняване на персонализирането на вашето сърфиране в мрежата.

Ако продължите да използвате нашия уебсайт без да промените настройките, вие изразявате съгласие с използването на бисквитки от наша страна.

Приемам